英國樓爛尾事件
英國樓爛尾事件
 
近日都睇到電視台東張西望嘅訪問, 提及18年19年的英國樓爛尾事件, 事實係英國樓花銷售法例方面, 可以說係比香港落後, 英國樓爛尾嘅事件一般只視為商業糾紛,要跟進同埋處理一點也不容易。
 
如果不想冒險,可以考慮購買現樓或短期樓花, 如果是購買倫敦的話,發展商質素比較好,風險也比較低, 個別物業已經有租客租住中, 可以說是租務市場更有保證。
 
過高回報回購切勿相信
早在幾年前我哋都有一些客人跟我們說有些英國樓盤, 保證回報8%, 保證期長達5年, 做乜要買 日本樓, 當然結果係點, 大家都會喺google度見到, 估不到1819年又有另一單,真係好想說拜託一句,大家買樓唔好齋睇名氣同埋係咪甲級商廈酒店展銷, 都唔好盲目相信保證回報同埋回購,大家香港買二手樓都唔會諗住喺酒店有展銷會 道理同出一轍,人微言輕, 大家願意用金錢印證自己嘅想法也冇辦法阻止。
 
Skytree Strategy
Tel:(852)2614 8238/3575 0850
點擊極速whatsapp: https://goo.gl/4JtBi2
 
令和後香港第一本日本物業投資及移居指南 
Copyright © 2014. 日本房屋網(香港) 版權所有 不得轉載