權之言:有土斯有財~日本一戶建

有土斯有財~日本一戶建

呢一個係傳統中國人致富嘅概念, 突然出現在在香港或者國內最多能夠購買的是一般公寓住宅物業, 想真正擁有土地 同埋一間土地上蓋的獨立屋, 日本可以講係咁多個發達地方裏面最容易願望達成的, 講緊幾十萬港幣已經有一棟距離車站唔遠的小小獨立屋, 即係我哋口中所講嘅叮噹屋。

土地擁有權
就算係香港或者國內有能力購買土地起樓,其實土地擁有權方面都係歸類於借地權, 反而喺日本, 多數的住宅土地都是屬於所有權, 就買一般公寓住宅單位就會擁有地皮某一個份額的所有權, 如果購買的是日本一戶建, 就會擁有整個地皮的所有權, 有地皮又有獨立屋,對香港人來說可說是夢寐以求的事。

回報相對較高
這些一戶建,一般只需要繳交日本的差餉, 而沒有管理費和維修基金需要繳付的, 所以租務回報成功租出的會比一般住宅單位為高, 不是市中心的一戶建一般的回報率也超過七厘, 對投資者來說是相當唔錯嘅選擇。

注意風險
距離車站比較遠或者市中心比較遠的一戶建, 價錢可能一二十萬港幣到幾十萬港幣都有, 但這些一戶建通常樓齡都講緊四五十年, 如果未作大維修的, 購入需要有心理準備花一筆比較大的錢進行裝修, 位置方面,如果距離車站超過15分鐘步程的最好不好選擇, 乘車計算到比較市中心車站的距離最好是一小時內, 因為遠離車站或者市中心的基本上難以有租務承托。


權之言

Copyright © 2014. 日本房屋網(香港) 版權所有 不得轉載