權之言:開開心心去投資

權之言:開開心心去投資
 

我哋公司嘅經營方針其實比較特別嘅, 都係嗰句熟我哋嘅客人就會知道, 我哋任何一個同事都有投資日本物業, 在愈儲愈多情況下部分同事已經係賺錢買花戴, 甚至已經可以選擇㩒制財務自由光榮退休,其實這一些都係我哋共同創富嘅理念之一, 有別於大部分公司, 筆者以前都返過十幾年工, 但好現實講老細係唔會想你發達, 愈擔心失去工作愈對公司有利, 係香港大部分公司對同事嘅相處和管理方針。
 

第二個方針係開開心心去投資, 所以只做開心單, 一來同事們已經接近上岸, 無謂為著少少錢受氣, 二來如果每次和客戶關係也是對戰形式, 只求速戰速決,會影響我哋嘅專業分析, 客人也好容易會做錯決定, 這一些客人寧願不接, 況且出面有大把銷售型公司會好好服侍他們, 我們不是這些客人的茶。
 

如果大家都係鍾意開心投資,想買到港日同價嘅物業, 我哋唔介意在低利潤模式下共同創富。
 

權之言

投資涉及風險, 以上內容並不是任何形式的要約, 本公司並不保証其完整性或準確性, 詳情請參考我們網站的免責聲明。

 

Copyright © 2014. 日本房屋網(香港) 版權所有 不得轉載