權之言:日本店鋪的優勢
日本店鋪的優勢

擁有向街地舖, 相信都係唔少投資者嘅夢想, 在香港需要天文數字才可擁有, 但回報往往也是不到三個percent, 並非一般投資者可以入場。

反觀在日本, 二三線民生店舖, 回報往往可以去到5個巴仙至7個巴仙甚至個別樓上舖回報更高一點, 加上入場費往往是由一百萬港元左右起錶, 在香港車位也買不到, 越來越多經驗投資者開始進軍日本店舖。

財息兼收
大家對日本嘅印象, 可能仲係一個冇通脹嘅地方, 其實現在已經開始復甦中, 在一個復甦中嘅世界一線城市, 購買店鋪事實係明智之選, 除咗高回報外, 博未來升值先至係主菜, 大家聯想一下如果而家一個民生舖 回報是大約五至六個巴仙, 如果未來大家接受到3至4個巴仙是常態, 價格會升值多少.?

權之言

Skytree Strategy 日本房屋網(香港)
2017年度香港最受歡迎品牌之一
投資涉及風險, 以上內容並不是任何形式的要約, 本公司並不保証其完整性或準確性, 詳情請參考我們網站的免責聲明。
Copyright © 2014. 日本房屋網(香港) 版權所有 不得轉載