按揭按揭按揭
按揭按揭按揭
 
根據重要嘅事情要講三次嘅法則, 我哋強烈建議 能力許可下盡用槓桿, 購買中心位置的資產, 收租收日元供樓供日元, 最好嘅對沖方法. 同埋好現實講依國際城市規模, 對比返當地樓價好難話東京係貴, 嚴格來說已經大大落後於資產市場.
 
近日筆者也在研究唔同嘅國家的投資價值, 其他地方物業嘅裝修真係好靚和輝煌, 真係買嚟自住非常一流, 投資角度如果只看基本層也極之吸引。
 
但再睇深一層,如果主要租客來源都唔係當地人,我會有少少擔心。 強如香港這類超級大城市,主要租客來源必定是本地人。 就算係東京都好,小弟和同事嘅物業, 也沒有非日本人嘅租客。 如果要靠外地人租客先租得起, 我就有一個問題有冇咁多外國人喺嗰邊?
 
另一個角度,我哋自己有得揀都會喺日本旅居多於其他地方, 始終日本治安和市容都比其他東南亞國家吸引。
 
權之言

1)投資涉及風險, 以上內容及文章並不代表任何形式的要約。
2) 部份相片來源自互聯網 。
Copyright © 2014. 日本房屋網(香港) 版權所有 不得轉載