現實(1)

現實(1)

其實之前都有唔少的客人找我哋安排日本同事帶看屋, 我們對安排看屋事宜好中性, 簡單來說你有心買, 我哋會盡力安排, 如果只是想找一個免費導遊純粹看一看嘅, 我們都唔想浪費咗大家寶貴嘅旅程, 更加唔想辛苦日本同事無償的去安排。

好簡單說日本是一個非誠勿擾的民族, 太多客人只是看屋最後沒有下文的 , 只會影響咗之後真係想買的客人看屋安排。

況且日本地方很大 , 並不是我們去香港是但一個屋苑找地產代理去看屋, 安排日本睇樓 , 往往是看屋半日, 安排功夫卻用了一天以上。

權之言

1)投資涉及風險, 以上內容及文章並不代表任何形式的要約, 詳請請參考我們網站的免責聲明。

2) 部份相片來源自互聯網 。
3) 本公司(Skytree Strategy Holding Ltd.) 的海外物業銷售代理專責代理香港以外之海外物業,故不受香港物業之《地產代理條例》限制。

Copyright © 2014. 日本房屋網(香港) 版權所有 不得轉載